Naše výrobky jsou vyráběny na nejmodernějších strojích z kvalitních materiálů proto nábytku od nás můžete důvěřovat! Záruka na zboží je u nás 2 roky.
Výrobky objednané prostřednictvím webu sestavsinabytek.cz jsou vyráběny vždy na zakázku. V případě výroby specifického produktu na zakázku dle ustanovení § 1837, písmene d) občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího.
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@sestavsinabytek.cz, Vaše problémy řešíme ihned!
V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: sestavsinabytek.cz/reklamace
Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.
Muže se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Dejte nám prosím tuto skutečnost neprodleně vědět. I přes to, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
Naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky. Chápeme, že se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem
I sebedokonalejší systém muže být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@sestavsinabytek.cz
Většina našich produktů je dodávána ve smontovaném stavu. Pouze vestavné skříně dodáváme v rozloženém stavu z důvodu přepravy. Návod na montáž naleznete na našich webových stránkách v sekci videonávody. K námi vyrobenému nábytku zajišťujeme i montáž našimi zaměstnanci. V košíku naleznete možnost zaškrtnutí políčka montáž. Pokud jste toto políčko nezaškrtli a budete chtít s montáží pomoci, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem.
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomužete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme.
Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.