Dnes přijaté objednávky vyrobíme do 30.7.2022

Záruka a reklamace

Záruka

Naše výrobky jsou vyráběny na nejmodernějších strojích z kvalitních materiálů proto nábytku od nás můžete důvěřovat! Záruka na zboží je u nás 2 roky.

Vrácení a výměna zboží

Výrobky objednané prostřednictvím webu sestavsinabytek.cz jsou vyráběny vždy na zakázku. V případě výroby specifického produktu na zakázku dle ustanovení § 1837, písmene d) občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího.

Servis a reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@sestavsinabytek.cz, Vaše problémy řešíme ihned!

Formulář pro nahlášení reklamace

V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: sestavsinabytek.cz/reklamace
Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.

Co dělat když:

Obdrželi jste zboží poškozené?

Muže se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Dejte nám prosím tuto skutečnost neprodleně vědět. I přes to, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.

Nenašli jste fakturu?

Naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky. Chápeme, že se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem

Chybí některé položky, nebo díly?

I sebedokonalejší systém muže být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@sestavsinabytek.cz

Nevíte si rady s montáží?

Většina našich produktů je dodávána ve smontovaném stavu. Pouze vestavné skříně dodáváme v rozloženém stavu z důvodu přepravy. Návod na montáž naleznete na našich webových stránkách v sekci videonávody. K námi vyrobenému nábytku zajišťujeme i montáž našimi zaměstnanci. V košíku naleznete možnost zaškrtnutí políčka montáž. Pokud jste toto políčko nezaškrtli a budete chtít s montáží pomoci, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem.

Nejste spokojeni se zbožím?

Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomužete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme.

Chvalte a stežujte si!

Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.